Re: ZASILACZ!!!!

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 17:22:05 MET

Premier zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> czy to znaczy, ze pod zwyklym ATX nie pojdzie P4?

Nie. Wiekszosc plyt wymaga ATX 2.03 ktory wprowadza dodatkowe gniazdo doprowadzajace 12V.
Wyjatkiem jest kilka modeli asusa gdzie zamiast 4 "bolcowej" wtyczki ATX 2.03 mozna podpiac
taka jak podlaczamy do dysku. Z tego co pamietam to jedyna firma ktora wpadla na "tak
zaawansowany" pomysl ;)

> Jesli jest potrzebna przejsciowka to jaka i ile kosztuje?

Nie slyszalem o zadnej takowej przynajmniej nic takiego nie ma u znanych mi dystrybutorach.

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--