Re: Do posiadaczy MSI K7T266 Pro2

Autor: Andys (andys_at_toya.net.pl)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 17:05:29 MET

Witaj,
> U mnie dziala bez problemu (BIOS v. 3.3 oraz 3.2)
> Athlon XP 1800+, mobo tak jak twoje
To pewnie kwestia mojego TB. BTW czy Twój Athlon to rzeczywiście 1800+
(WOW), czy może jakiś mniejszy podkręcony. Pytam, bo jestem ciekawy czy
próbowałeś podkręcać procka, czy nie. Jeśli to jest XP 1800+, to pewnie nie
próbowałeś go kręcić, bo i po co.
> Jedyny problem to WinXP i tryb Direct 3D - BSOD
Nie wiem jaką masz grafę, ale jeśli procek to 1800+ to pewnie jakiś GF3,
albo Radeon 8500.
Ja mam GF2 Ti i nie mam BSOD`ów w Direct 3D, na żadnych Detonatorach.
> Mario
Andys