Re: Rozdielanie linii

Autor: GoTaR (gotar_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 15:13:49 MET

TheZas <zas_at_wr.home.pl> skribis:

> Niekoniecznie :)

Koniecznie.

> Asmax neo jest zgodny z najnowszym protokołem
> komunikacyjnym ITU (International Telecommunication Union)
> - V.92, w którym przepustowość pasma wychodzącego została
> zwiększona o ponad 40 proc. z 33,6 Kbps (protokół V.90) do
> 48 Kbps.

Przepustowość pasma? Buehehehe... Pasma to może być szerokość, mierzona
w kHz, a przepustowość aka przepływność łącza.

> V.92 skraca czas oczekiwania na połączenie do 10
> sekund

A ile jest obecnie? Mój stary modem 33.6kbps łączył się 20 sekund wraz z
logowaniem, nowy 56kbps 10 sekund dłużej:/

> oraz czas pobierania danych z Internetu o 25 proc.

Znaczy przepływność podnieśli o 25%? 33.6 * 1,25 = 42. A wyżej piszą, że
48... więc jak to jest?

> Udostępnia też nową funkcję - prowadzenia rozmowy
> telefonicznej bez konieczności zrywania połączenia z
> Internetem.

A świstak siedzi. To jest łącze komutowane, co oznacza, że jesteś
wdzwoniony do serwera, więc i tak nigdzie nie zadzwonisz, dopóki nie
wykupisz w TP S.A. opcji zawieszania połączenia.

--
GoTaR <gotar_at_priv0.onet.pl>		USA sux