niby dobry sprzet, a działa jak P133 ;-) ?!

Autor: Andore Jr (andore_at_wp.pl)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 13:44:38 MET

mam pytanie o przyczynę wolnego transferu do nagrywarki na kompie u
znajomego...
dobrał sobie sam składniki, ale składała i konfigurowała mu to wszystko
firma:
płyta MSI K7T, Athlon 1GHz, RAM 256, Seagate U6 40GB, nagrywarka Plextor 16x
+ Win 98
zastanowiło mnie, dlaczego w czasie nagrywania (Nero) strasznie "skacze"
zawartość buforów, sprawdziłem szybkość transferu z dysku i okazało się, że
z najszybszej partycji ma 2,1 MB/s.
Mój komputer (Athlon 900, Abit KT7A-Raid, RAM256, Fujitsu 40 olej) wyciąga z
partycji C: 29,5 MB/s !!!!
Dlaczego tamten sprzęt ma tak mało???? Czy to normalne (chyba nie!), może
potrzebna będzie reklamacja?
a przy okazji - pochwalcie się, jaki macie transfer w Nero :-)

--
Pozdrawiam!
   ---Andore--Jr---