Re: hdd zaklóca flyvideo

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 02:02:51 MET

file://Bandii\\ <todam_at_interia.pl> wypowiedział(a) się w następujący sposób:
> wylacz Auxiliary w ustawieniach glosnosci (u mnie bylo to samo i pomoglo)
[...]

jestem w szoku ... bylem pewien, ze juz tego pobowalem - qrde jednak nie ...
wielkie dzieki!

To jeszcze sie spytam, czy wiesz jak zmusic FV aby podczas regulacji
glosnosci wykorzystywalo do tego jedynie "LineIn" a nie "MasterVolume" -
cholera jedna wycisza mi WinAmpa, ktory grzecznie podpial sie pod
"Wave/DS":-)

--
Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
{lajkonik w swiecie pecetow}