Re: iP166MMX z S3 Virge DX 2 MB - zmieniać na Matrox Mystique 2 MB?

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 01:34:00 MET

Użytkownik "Wagus" <Wagus - doggie77_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Czy odczuję różnicę na plus w jakości obrazu i szybkości?

Witam
Jak chcesz to napisz na priva - mam chyba jeszcze gdzies kosci do
rozszerzenia pamieci ? (oczywiscie jesli masz wolne podstawki w S3VIRGE ale
podejrzewam ze masz). W jakosci chyba nie bedzie roznicy (chyba ze pracujesz
w jakiejs duzej rozdzielczosci i masz 256 kolorow :)) to bedziesz mogl
wybrac wiecej kolorow). A czy w szybkosci? Trudno mi powiedziec. Kumpel ma
Ati Mach 64 1 MB i jak dalem mu kosci i rozszerzyl do 2 MB to mowi ze
szybciej chodzi. Moze autosugestia? :))) Nie widzialem, wiec nie powiem ze
widzialem ale CHYBA szybciej :)))

Pozdrawiam
[x]Angel
xangel_at_ssk.pl