Re: 512MB RAMU-problem!!

Autor: szafran (pavior_at_kki.net.pl)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 00:46:13 MET

may5 wrote:

> Wczesniej mialem 256MB RAMU w jednej kostce i w 3DMARKU 2000 mialem 5550
> pktow(Athlon1200+GeForceDDR).Teraz dodalem druga kosc 256MB i mam tylko
> 5200pktow.Co mam zrobic??Czyzby pamieci sie gryzly??.Prosze doradzcie czy
> mam je oddac czy co!!???

Czasem kości różnych producentów się gryzą, szczególnie przy połączeniu
DIMMów 100 i 133 MHz.
Jeśli chodzi o zwalnianie Win 9x przy RAMie powyżej 256 MB - opinie są
różne. Ogólnie można wyciągnąć wnioski, że komp _może_ zwalniać przy
aplikacjach typu gry, a dołożenie RAMu znacznie poprawia komfort i
szybkość pracy w przypadku np. obróbki dużych obrazów bitowych (praca
np. w Photoshopie na dużych plikach). Może się mylę - niech mnie ktoś
poprawi.

> Aha,jak kiedys chcialem dolozyc 512Mb czyli total
> 786 to komputer wykazywal bledy pamieci .Czyzby plyta ASUSA A7V133A byla
> jakas felerna???

Przy Win 9x pewnie... Zmień na 2000/XP, jeśli chcesz używać powyżej 512
MB RAM.

pozdro
szafran

--
|||||||||| Eat right. Stay fit. Die anyway. |||||
||||| szafran >>>> mailto:pavior_at_kki.net.pl |||||