Re: ECS na sis 735-propozycja

Autor: elemel7_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 15 Dec 2001 - 23:22:26 MET

> A mógłbyś podać te typy DDR? Mam zamiar kupić DDR dla ECS K7S5A.
>
> Pozdrawiam
>
> nell

Dywagacje sa bez sensu bo jednym plyta chodzi dobrze na SDR, innym na DDR jeden
chwali drugi gani, ja mam DDR-y Kingston RAS 2 i dopiero drugi egzemplarz plyty
chodzi poprawnie. Moze czas sie przyzwyczaic do przyslowia ze tanie mięso psi
jedzą-ECS albo nie ma kontroli jakosci albo na nasz region wysylają co wyjdzie
z zakladu - mam kumpla ktory ma 80 % zwrotow w hurtowni, a drugi sobie chwali
bo na 30 szt. oddali 1. ????