Re: Ranking GeForce

Autor: eMGieB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 21:55:35 MET

Hi!

"mua_DiB" <kojak99_at_tenbit.pl> napisales(as):

>I jeszcze jedno gdzie mniej wiecej bedzie ATI Radeon 7500?

Nad GF2Ti formalnie a nad U nieformalnie, ATI ma z reguly mniej klatek
niz nVIDIA ale za to wsyztsko plynniej chdozi :)

>Wszystko fajnie ale jak Ktos by mi pomogl i opowiedzial co to jest 3.3ns,
>jezeli dobrze wiem to jest to czas dostepu do pamieci(?).

Tak.

>ale od czego to
>zalezy o co chodzi i kiedy, w jakich firmach i modelach... z gory wielkie
>dzieki:)))

Im nizszy zcas tym wieksze taktowanie mozliwe... 3.3ns pozwala na
300MHz DDR czyli 600 MHz :)

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. Honorowym