Monitor Etssi SV 700

Autor: amted (amted_at_poczta.fm)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 19:39:41 MET

Witam

Mam taki problem w monitorze jak w tytule dzieje mi sie cos w tym stylu, ze
na niektorych rozdzielczosciach szaleje tzn przesowa sie zupelnie w prawo
albo rozmyty obraz jest..... podpiete jest to TNT2 32Mb a jak podepne pod
zupelnie inny komp to juz zupelnie szaleje i zadna rozdzielczosc nie lapie):
(ale tez ta sama karta graf)
Kiedys dzialo mi sie tak na starym compaq-u pomoglo znalezienie sterownikow
do konkretnego modelu. I tu problem bo nie mam takowych do tego monitora i
nie moge znalezc na sieci ): . A moze to cos innego??
Pomocy)):

amted.