Re: Co sądzice o tej konfiguracji?

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 17:42:13 MET

Chciałbym Was prosić o ocenę konfiguracji poniższego komputera, i
> ewentualne propozycje zmian. Komputer ma służyć do celów domowych,
> Procesor:
> AMD Athlon 1 lub 1,4 GHz 266

do zastosowan domowych duron 1 G, ewent athlon 1 G

> Płyta główna
> Soltek SL75-DRVA

DRV2 !!! na kt266A

> Pamięć RAM:
> 128 MB DDR

Malo, ewent. jak nie masz kasy - mozna dokupic pozniej , liczac na spadek
ceny.

> Dysk twardy:
> Maxtor DiamondMax Plus D740X 40 GB (ATA/133)

kupic diamon maxa ale z serii D540X zdaje sie (predkosc obrotowa 5400
zamiast 7200).
Jednak... po chwilowym zastanowieniu... mowcie co chcecie ale nawet w
windowsie (gdy zacznie mielic swapem np) roznica miedzy 7200 a 5400 jest
wyczuwalna, na korzys pierwszego - szybsze otwieranie katalogow,
przegrywanie, itp itd.

> Karta graficzna na razie zostanie ta co jest (S3 Trio 3D AGP), ale
> później mam zamiar zmienić na GF2MX400.

Pozniej znaczy kiedy? jak za 3 miesiace, to kto wie co wtedy bedzie na rynku
:))

> I jeszcze jedno. Czy jak dołączę do tego zestawu dysk na ATA33 to
> wszystko będzie normalnie działało?

Tak. Tylko system zainstaluj na nowym (szybszym) dysku podlaczonym do
ata100.

Pozdrawiam.
T.