Re: GeForce2MX + Detonatory 12.81 + DirectX 8 - problem

Autor: mua_DiB (kojak99_at_tenbit.pl)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 16:34:27 MET

trzeba
> gier dzisiaj potrzebuje zainstalowanego DX8
racja w 100% jest potrzebny jak cholera
Mam pomysł. Sprobuj ściągnąc z netu albo z jakiegos pisemka najnowsze
VIA4in1. I od nowa przinstalowac win98se. I zastosowac taka kolejnosc:
win98se
sterowniki VIA4in1
detonatorki
direrctX8... a nawet bym sobie zaproponowal 8.1... fajniej brzmi:))))
I wydaje mi sie wtedy wszystko pojdzie lux.
Natomiast jestem pewien jednego: Jak wszystko się(przepraszam za wyrazenie)
zesra to trzeba wymienic sprzeta.
P.S I jeszcz jedno jestes pewien ze nie przegrzewa Ci się zaden
komponent?(GRAF or PROCK?)