Re: dual pentium IV

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 15:45:17 MET

"Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

> Mocno powiedziane -- jak zaistnieje inaczej niz w zapowiedziach, to
> zobaczymy :)

Nie mam ku temu wprawdzie zadnych danych, ale nie sadze zeby plyty Tyana
na chipsecie 760 MP (Thunder K7 i Tiger MP) zle sie sprzedawaly. Sam
zobacz, w ilu sklepach mozna je dostac (niestety, nie w Polsce) . Dodaj
do tego, ze ten chipset ma juz nowa wersja (760 MPX) i kilku liczacych
sie producentów zamierza konkurowac z Tyanem, wlasnie instalujac ten
chipset na swoich nowych plytach. Do tego poziom cenowy Tiger MP i
niektórych zapowiadanych plyt na 760MPX jest calkiem na poziomie "power
user", czyli duzo ponizej "server". Moim zdaniem to juz oznacza udane
wejscie na rynek SMP.

B.