Re: Re[2]: Sklep komputerowy w Wawie

Autor: Rudekolek (rudekolek_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 15:54:33 MET

Nigdy nie miałem problemu z giełdą komputerową co do jakości towaru ani co
do egzekwowania gwarancji.
Ale mój kumpel raz kupił cały komp u jednej firmy onazwie "T..o Komputers".
Wmówili mu że był pęknięty i od tego były plamy na kineskopie a tym czasem
sam z nim go oddawałem
i był w idealnym stanie jak go po przywiezieniu oglądaliśmy ze sprzedawcą
Poza tym chamstwo sprzedawczyni przeszło wszelkie granice.
Po miesiącu bojów i wysyłaniu pism prawniczych
oddali nowy
Rudekolek