Re: ECS na sis 735

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 15:54:56 MET

Użytkownik Szymon Okraska <okraska_at_w.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3c19e19a_at_news.vogel.pl...
> Chcialbym wam serdecznie odradzic zakup tej plyty.
>
> Jestem szczesliwym posiadaczem athlona 800 MHz slot A i plyty ABIT KA7 100
> na Via KT 133, ostatnio postanowilem sprzedac toto i kupic ecs'a.
[...]

Ta płyta ma problemy z wydajnością przy asynchronicznym taktowaniu
fsb-ddr 100Mhz a pamięć-ddr 133Mhz.
To już jest kolejny post, że ze stabilnością w takiej konfiguracji też są numery
(może przypadek).
Gdybyś zaflashował ostatni bios mogłoby nie być żadnych problemów ...

PeJot