Re: Podlaczenie TV - kabel juz jest, ale...

Autor: Amarot (man_q_at_wp.pl)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 15:21:06 MET

> Panel Sterowania|Ekran|Ustawienia|zaawansowane|TwinView|
> Ustawienie urządzenia|Wybierz Ekran Jeżeli TV masz podłączony
> powinno być aktywne pole 'Telewizor'.

Ha, dzieki wszystkim za hinty :) Juz udalo mi sie to zrobic
(oczywiscie, trzeba uaktywnic drugi monitor w menu Ekran)
i teraz wyjezdzajac myszka poza pulpit monitora, wskakuje
na ekran telewizora i moge wyswietlac na nim co chce.
Pusciwszy sygnal przez magnetowid mozna bez problemu
zgrywac obraz z komputera na VHS. Jest tylko problem
z dzwiekiem - (nie mam zadnego manuala do GeForce'a,
wiec nie moge tam poweszyc) czy puszcza sie go kabelkiem
chinch-czerwony/bialychinch? Na karcie obok wejscia SVideo
jest dziurwa, ktora az sie prosi, by wsadzic w nia chincha.
Czy wowczas dzwiek pojdzie na telewizor/magnetowid?
Nie mam jeszcze takiego kabelka, ale podejrzewam ze
np. w Media Markt powinni miec, right?

amarot
o o o o o
         o o o o o
I travelled to the mystical time zone
    But I missed my bed, so I soon came home