Jak ustawic partycje optymalnie?

Autor: ginko_at_poczta.wp.pl
Data: Sat 15 Dec 2001 - 14:03:04 MET

Jak Waszym zdaniem ustawic optymalnie i bezpiecznie partycje?
Ja mam 5
C:System 98 FAT32 + Stale zlacze internet
D:Programy FAT32
E:Inne FAT32
F:Programy NTFS
G:System XP NTFS

Podlaczony do sieci jestem na Wind 98 ktory nie widzi partycji XP na ktorych
mam swoje dane i Programy. Xp nie ma polaczenia z internetem i sluzy mi do
wszystkiego a 98 tylko do Internetu. Jako ze 98 jest malo stabilny mam kopie
systemu i moge go szybko przywrocic nic na nim nie trzymam bo wszystko mam pod
XP i to co sciagne z internetu przekladam na NTFS.
Czy ma ktos doswiadczenie jak optymalnie skonfigurowac partycje i czy moge cos
poprawic i ulepszyc.
Pozdrawiam Ron