Re: MSI KT7 Turbo + Duron 800 + 128MB ramu - W O L N Y

Autor: JBart (jbart_at_3ds.am.lodz.pl)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 12:43:11 MET

> Jak to porownujesz?

> Sterwoniki do chipsetu zainstalowane, DMA wlaczone, ajki system
> operacyjny, no i masz troche malo ramu.

Chodzi mi glownie o wczytywanie systemu. Nie przyspieszylo ani troche, dlugo
zgrywa plyte na dysk i dluzej niz poprzednio w druga strone. 3dmark
natomiast lepiej.

> Sprawdz chlodzenie procka, czy nie ma zadnych konfliktow przerwan.

Nie wiem jak z chlodzeniem bo plyta nie pokazuje temp., ani obrotow
wiatraczka (Epox pokazywal)
Konfliktow przerwan nie ma

> Jakie?

Mercedes Truck Racing