Re: nowy komputer z duronem

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 11:49:30 MET

Andrzej Górny napisał(a):

> Jestes mocno do tylu z BIOSami to tej plytki :)
> Problem jest rozwiazany od dawna.

Poważnie? Czytałem jakiś tydzień temu forum na stronie ECS'a i nie było żadnego
sygnału o rozwiązaniu tego problemu. Poza tym i tak w domu nie mam tej płytki.
Niemniej dzięki za info i przepraszam za wprowadzanie w błąd :)

Aha... a jeżeli można spytać, to od kiedy to jest rozwiązane? Kolega kupił
taką płytkę może ze 2 tygodnie temu i właśnie mu się ta nieszczęsna stacja
krzaczy.

--
pozdrawiam,
Andrzej