Re: kupilam misiowy skaner

Autor: mosciak (mosciak_at_inetia.pl)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 10:41:32 MET

Użytkownik "AnkaS." <magik24_ok_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Ach, wiem, wiem nie jestem az taka niezdarna
> ;-)

;)))

> Ciekawa bylam tylko, po co jest czarne skoro moglo by byc biale.

a po to by txt z odwrotnej strony nie przeswitywal....

polecam finereadera 5. nie widzialem lepszego programu, swietne rezultaty
nawet na marnych i starych skanerach.
nie chce mi sie wierzyc aby to byl tak nieciekawy skaner. Pracowalem na
starym HP4c, agfach, badziewnym musteku A3 i A4 oraz plustekach i _NIE wiem
o co wam chodzi z tymi znaczkami!!!!
moze opiszccie to dokladniej... a, i do OCR-u to uzywa sie raczej skanu B&W
a nie kolorowego czy greya

mosciak