Re: naprawde nikt mi nie doradzi ??? ;-(

Autor: Piotr \ (o2pl_at_o2.pl)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 10:12:18 MET

Użytkownik "E.W." <ewalu_at_yahoo.com> napisał w wiadomości

> no to widze ze nie umiesz szukac w sieci: kliknij
> http://www6.tomshardware.com/mainboard/01q4/011126/index.html
> i nie marudz :))).Mam nadzieje ze po ang. rozumiesz

a ty ewidentnie nie umiesz sie wczytac w czyjes wypowiedzi
jak slepo wierzysz w testy to współczuje ;-)
co z tego że na thg(tomshardware) znalazlem ze soltek - overclock king a
shuttle shit
skoro na innych shuttle nie jest takie zle a nawet b.dobre
co do ang. to czytam raczej tylko angielsko jezyczne serwisy wiec nie martw
;-)
lubie miec obiektywne zdanie na dany temat jak kto woli może miec klapki na
oczach

> To samo co ty i nie zadawaj banalnych pytan a jak chcesz z kims
podyskutowac
> to poszukaj innej grupy :))

taak , banalne to po 100razy "czy kupic ecs na sis .."
ludzie nie potrafią poszukać kilka postów wcześniej, nie mówiać o archiwów

strofuj sobie tych którzy na to zasłużą, ja się do nich nie zaliczam