Re: Jakie dzwięki wydaje IBM DTLA przy padaniu?

Autor: Egghead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 09:46:26 MET

> Proszę o słowny opis: trrr, brr, bum, ...
> Czy jest regóła co do "miejsca powierzchni" w którym dysk zaczyna
> wydawać te dzwięki?

Odgłos jest taki jak funkcja, którą dysk wykonuje - próbuje wielokrotnie
odczytać ten sam sektor. Onomatopeja wygląda tak: trrr, trrr, trrr co pół
sekundy przez jakiś czas potem idzie dalej. Kiedyś się powtórzy i będzie
coraz mniej wesoło.
BTW. Właśnie padł mi kolejny IBM, tym razem IC35L 40 GB i ogłaszam, że
więcej dysku IBM nie kupię. Chyba, że klient podpisze cyrograf i sam się
będzie z serwisem użerał.
Pozdrawiam
Egghead