Re: kupilam misiowy skaner

Autor: Maclab (maclab_at_post.pl)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 09:30:25 MET

> Napiszcie prosze jak jest najlepszy program do skanowania tekstu
> probowalam Recognity 5.0pl i Finereadera4.0, z miernym skutkem niestety.
> Tekst zamienia sie w jakies ksiezycowe znaczki itp.

Ja juz stracilem nadzieje, bo testowalem chyba z 4 programy i zawsze
wyskakuja takie wlasnie znaczki :)

> Czy zawsze tak jest, ze przy skanowaniu malego formatu zalapuje sie
kawalek
> czarnej pokrywy ? To chyba dosc uciazliwe np. przy robieniu copy, bo
> drukuje sie tez czarny pasek.

Zawsze. A jak chcesz tego uniknac, to poloz skanowany kawalek na bialej
kartce A4 i problem z glowy - zamiast czarnej pokrywy (ktora widac gdy nic
pod nia nie ma) zalapie sie kawalek bialej kartki.

 Deithwen Addan yn Carn aep Morvudd
 M a c l a b
 maclab_at_post.pl
 http://maclab.wizytowka.pl