Re: Sklep komputerowy w Wawie

Autor: $$Szalony_Kapelusznik$$ (puchatek_kubus_at_poczta.fm)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 07:00:52 MET

> > a moze byc siec sklepow ?!
> >
> > www.lorien-komputery.com.pl
>
> Te ceny tam to brutto czy netto ?

Czyzby byly, az tak niskie, ze nie mozesz odroznic czy netto czy brutto ?!
Oczywiscie brutto.

> Nie strone kupuje, a czesci.

Niby tak, ale ja osobiscie wole jesc z taleza polozonego na obrusie, niz z
gazety...

> Strona ma byc czytelna. Formatu jest. Lorienu
> tez, tylko w tym drugim przypadku grafik zarobil.

(1) Nie bardzo rozumiem ten argument, bo w sumie co z tego ?

(2) Strona Formatu tez nie zostala podrzucona z kosmosu, tylko zrobiona
przez... (jest na dole strony)

MAd Hat
ter