Re: drukarka

Autor: wielkikrasnoludek_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 15 Dec 2001 - 04:40:56 MET

> <wielkikrasnoludek_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> na uzytek domowy - czyli teksty czasami kolor - szybko ladnie i niedrogo.

ja sam osobiscie mam hp 840 od jakiegos pol roku i jestem zadowolony
teksty myka calkiem szybko. z grafika jest gorzej(dlugi czas drukowania) ale na
dobrym papierze efekt jest bardzo dobry. i kosztuje tylko 360zeta.
tusze do niej kosztuja okolo 140 (czarny i kolorowy sa w tej samej cenie)
oczwyscie zawsze mozesz kupic jakas 900 hewletta