Re: TunerTV...

Autor: Arkadiusz Ryćkowski (arekr_at_astercity.net)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 00:52:30 MET

W artykule <9vd9fu$nnm$1_at_news.tpi.pl>, Klakier napisał(a):

> no chiba tak, ale jak czytam opis to wychodzi na to że tylko ma bardziej
> bajerancki soft od Phone 98 i ni ma radia ;-)
> co¶ tam pisz± o przechwytywaniu w 1600x1200 ale to totalna bzdura, bo i tak
> obraz ma tylko 768 x 576 a tak wła¶ciwie to nawt mniej niż 500 lini....

Dla mnie ten opis na ich stronie jest do d...
Nie ma nawet słowa czy umożliwa zgrywanie czy nie - w innych modelach jest
na to osobny paragraf
Kartę dopiero co kupiłem więc i nie zdązyłem jeszcze obadać, ale
- zainstalowała się ładnie, ichnie utility wykryło mi chyba wszyskie
programy i generalnie wszystko działa
- widac cos jakby przeplot, nie wiem czy to wina tego ze grafa nie dziala
w trybie overlay. Ale np HBO działa bardzo ładnie więc może to wina sygnału
Nagrywać cos z tv jest raczej bez sensu
- jest jakis soft WinDVR ale chce serial więc nawet nie wiem co to robi
- na początku miałem problemy z dzwiękiem, cos jakby zwarcie czy sprzeżenie
na razie podpiołem bezposrednio do wieżyczki line-in
- dzwiek jest bardzo cichy. muszę go podkrecić do 50% ale wtedy są
duże szumy - raczej z sygnału niż z wieży - jeszcze obadam
- szkoda że nie ma nicam stereo. Z tego co widzę mogę podłączyć video
(mam z nicam stereo) i audio stereo osobno
Tylko tak mysle że chyba lepiej zrobię kupując grafę video in/out
podłączyć pod video i też będę miał tv

Pozdrawiam
Arek