Re: Polaczenie modemowe

Autor: Krzysztof Lyzwa (klyzwa_at_yahoo.com)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 00:38:52 MET

Użytkownik "Artur Malkiewicz" <artur_malk_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości

Np. w tym, ze winda 3.10 (ale zabytek, co?)
ich nie obsluguje...

> A może taniej kupić kabel do linkowania ok. 10 zł i włączyć funkcję
> "bezpośrednie połączenie kablowe" w menu komunikacja windy. Połączenie
przez
> porty com. Stare, wolne ale działa.

;)
Ale: trza miec winde na obu kompach.
I trza pojsc do sklepu ;) tudziez pojechac ca 100 km na gielde ;)
A samo polaczenie (gdyby je zestawic) mogloby sie przydac w innych
okolicznosciach - np., gdyby trzeba bylo zrobic "przedluzacz" do RS-a na ok.
500m...