WinXP i NVIDIA TNT2

Autor: w0lter (wolter_at_no.spam.as.net.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 23:00:45 MET

CzesC

Zainstalowalem sobie Windows XP Professional. Mam karte graficzna MSI 3D
AGPhantom (NVIDIA RIVA TNT2 16MB pelna) i mam problem z odswiezaniem ekranu.
Tzn. na pulpicie mam ustawione 1024x768x85Hz i wszystko jest OK ale jak
wlacze jakas gre to niezaleznie od rozdzielczosci ekranu czestotliwosc
wynosi tylko 60Hz.
W win98 ten problem rozwiazywal mi programik 3D Turbo (moglem tam poustawiac
czestotliwosci odswiezania ekranu dla roznych rozdzielczosci i palet
kolorow) problem w tym ze nawet najnowszy 3D Turbo nie dziala u mnie
poprawnie pod XP :(
Sa jeszcze gdzies w sieci jakies programiki rozwiazujace ten problem? moze
ktorys z nich bedzie dzialal na XP...

Pozdrowki !