Magiczna Latarnia - Re: GINGER - grawitacja!

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 20:20:46 MET

Marian Jakszto wrote:

> Carnivore is watching you.

Zadnego tam Carnivore.
Ten projekt zostal juz zamkniety.

Nowy nazywa sie "Magiczna Latarnia"
Laterna Magica
I polega na opracowaniu trojana ktory bedzie rozsylany do wybranych osob
i dzialal jako logger klawiatury, zapisujac wpisy hasel z klawiatury i
przesylal je do odpowiedniej instytucji.

Poczytaj na CNN.

Nie dalo sie odszyfrowac informacji do ktorych uzyto klucza publicznego
to zostal opracowany zdalny dostep do hasel.

Mysle ze projekt tez chyba juz jest realizowany.
Uzywam kilku popularnych aplikacji, ktore bardzo czesto usiluja sie same
kontaktowac ze swoim serwerem, bez mojej zgody.
A kyyyysz trojany paskudne.