Nagrywarka BTC kontra plyta VIA Apollo Pro 133A - problem.

Autor: McBain (mcbain_at_poczta.fm)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 20:02:21 MET

Witam!

Mam cholerny problem z podlaczeniem nagrywarki BTC 16x z plyta jak w
temacie :( Wszelkie proby podlaczenia nagrywarki koncza sie
zawieszeniem systemu w trakcie ladowania, a gdy podlacze do tej samej
tasmy CD-ROM, wszystko dziala bez zarzutu. Przy uruchomieniu systemu
(WIN98SE) w trybie awaryjnym w urzadzeniach systemowych pojawia sie
"urzadzenie" ACPI IRQ Holder for PCI IRQ Steering, pewnie ma to jakis
zwiazek z moim problemem, tylko nie wiem jaki. Probowalem zmieniac
przerwania, ale ze tego za bardzo nie umiem robic, nic z tego nie
wyszlo :( Co robic? Pomozcie! :)

Pozdrawiam
McBain