Re: DTT2200 a DTT2500 - jak brzmią i jakie różnice ?

Autor: szkan (szkan_at_poland.com)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 19:26:50 MET

Użytkownik "Dariusz Baumann" <interdarekb_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:9vconk$36u$1_at_news.tpi.pl...
> Witajcie
>
> 1) Jak brzmią te zestawy?
> 2) Który lepszy JAKOŚCIWO?
> 3) Duża jest różnica cennowa? Wiem DTT2200 kosztują około 500zł, ale nie
> wiem nic o DTT2500.
> 4) Jaką kartę dźwiękową dla tych zestawów są OPTYMALNE?

A ja proponuje Ci zebys bral DTT2500 mam taki zestaw juz od roku i ani przez
chwile nie zalowalem tymbardziej ze dalem za niego 680zl .
Co do karty to zwykly SBlive do tego zestawu starczy ale najlepiej z
wyjsciem cyfrowym wtedy to juz naprawde ladnie gra (biorac po uwage
oczywiscie zestawy glosnikowe dla komputerow :) ).