restarty przez siec... pomocy!

Autor: Mateusz Symaniuksztis (szymszymek_at_o2.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 17:59:00 MET

Szanowni Grupowicze pisze do was juz kturys raz... blagam pomuscie!!
Mam mala siec w ktorej znajduja sie 3 komp w tym moj - dziala jako
serwer (windows 2000 profesjonal)do kturego jest podlacone SDI...
Sprawa przedstawia sie nastempujaco:
od poczatku zalozenia sieci moj komp restartuje sie... (nie dlatego ze
mam SDI problem nie tkwi w tym i dla tego nie mowcie mi zebym
skonfigurowal je). Robilem juz ruzne kombinacje przy hubie (compex) i
wydedukowalem ze to wina kompa mojego sasiada (Windows XP)tylko wtedy
kiedy on jest podlacony do sieci u mnie komp sie restartuje... (czasami
2 razy dziennie a czasami 12, raz nawet nie mogl sie odpalic windows bo
restarty nachodzily jeden po drugim... dopiero kiedy wyciagnelem wtyczke
z huba moglem troch odetchnac...)
Nie wiem w czym tkwi problem... (acha nasze kompy sa uziemione)
Jezeli ktos mial podobne problemy lub wie (podejzewa)co jest grane
BLAGAM -POMOCY!!!!!!

Pozdrawiam
Szym moj meil to: szymszymek_at_.pl