Re: Co sadzicie o skanerach PLUSTEKA

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 17:51:25 MET

----- Original Message -----
From: Michal <sunshine_at_viper.pl>
To: <pl-comp-pecet_at_newsgate.pl>
Sent: Friday, December 14, 2001 10:50 AM
Subject: Co sadzicie o skanerach PLUSTEKA

> Dzieki za opinie.

Ja mam Plusteka Optic Pro 9636T (staroć) i nie narzekam. Nie jestem
profesjonalistą i do domowych zastosowań mi wystarcza. Zrobiłem sobie
kolekcję zdjęć i przezroczy (i to nawet takich trochę mało czytelnych) i
dają się oglądać (wygodniej niż z rozstawianiem ekranów i rzutnika - nie
trzeba przeorganizowywać pokoju, nie rozlewa się kawa ani wódka - jest OK).
Jeżeli masz wyższe wymagania, to lepiej rozejrzyj się za czymś bardziej
profesjonalnym.

Pozdrowienia
Roman K.