Re: dual pentium IV

Autor: Maciej W. Rozycki (macro_at_ds2.pg.gda.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 17:34:41 MET

On Fri, 14 Dec 2001, Stanislaw Chmielarz wrote:

> Moja ma oznaczenie S1563S(a dual S1563D) i kiedys kosztowala nieco drozej
> nie srednia ale nie zaluje bo kupilem do domu i do serwera NetWare w firmie
> gdzie nim do dzisiaj administruje. Spisuje sie znakomicie ...

 Sprzetowo bez zarzutu. Niestety BIOS ma bledy w implementacji MPS,
skutkiem czego przerwania PCI sa dzielone z ISA (czyli de facto wypadaja
cztery przerwania ISA i robi sie ciasno). Sa jeszcze inne, pomniejsze
problemy z BIOSem. Raportowalem je wszystkie producentowi dawno temu, ale
nie raczyli mnie nawet zbyc.

> Szkoda, ze chyba juz nie ma ich dystrybutora w Polsce ... (kupilem w TCH).

 IIRC, TCH rozstalo sie z firma Tyan sporo przed swoim upadkiem.

--
+  Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland   +
+        e-mail: macro_at_ds2.pg.gda.pl, PGP key available        +