ASUS V7700 Deluxe i TV Box

Autor: Tomasz Kochmanski (nospam-kochmans_at_polbox.com)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 17:30:09 MET

Niedawno kupilem se karte ASUS V7700 Deluxe. W instrukcji wyczytalem, ze
jest rowniez dostepny model z tzw. TV Boxem. Moje pytania to:
1. Co to jest ten TV Box? Podejrzewam, ze to zewnetrzny tuner TV, ale
pewnosci nie mam.
2. Czy mozna to gzies w Polsce kupic osobno?

I jeszcze jedna sprawa: Czy mozna w ogole kupic cos takiego jak
zewnetrzny tuner TV? I nie chodzi mi tu o tunery podlaczane do komputera
przez USB. Chodzi mi o takie pudelko, co to z jednej strony ma wejscie
antenowe, a z drugiej wyjscie video (np. composite albo s-video) i
wyjscie audio.