Re: Nero -- nieudana próba nagrania bootowalnej CD.

Autor: Leszek Ciszewski (prosze_at_czytac.fontem.lucida.console)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 14:37:34 MET

"Wozik" <wozik_at_stone.pl>

> "Leszek Ciszewski" <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
> 11 gru 2001 wystukał:

> Miałem to samo, okazało się, że któryś sektor dyskietki był skopany.
> Dyskietka musi być sprawna w całości, bo Nero kopiuje bit po bicie,
> nawet puste sektory.

Tenks e lot. :) :)

14:32:49 #14 Phase 37 File dlgbrnst.cpp, Line 1193
 Zapis z prędkością 4x (600 kB/s) zakończony pomyślnie!

Na pięć dyskietek -- trzy zawierały BadneBlocki,
nad jedną stacja się nieco zastanawiała, chociaż
pretensyi nie zgłosiła i tylko jedna okazała się
całkiem dobra :) :)

Leszek Ciszewski. :)