Re: C800 vs P III 533

Autor: Remigiusz Weska (rew_at_simple.com.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 16:27:37 MET

Użytkownik "Laser" <laser_at_acn.waw.pl> napisał w wiadomości

> Dziwne pytanie ale człowiek w sklepie powiedział mi dzisiaj że P III 533
> jest we wszystkich testach szybszy od C 800. Czy to prawda? Bo mi
> sięwierzyć nie chce.
> --
> Laser

Kiedys byla taka dyskusja, no coz naraze sie jeszcze raz, istnieje duze
prawdopodobienstwo ze PIII 533 jest szybszy od tego celka (zalezy w czym)

Test 3DMark2000, Celeron 800 i PIII 800 (ten sam komp, tylko procek
podmieniany)
wyszlo ze celeron jest o 50% wolniejszy (nie pamietam juz fps).

kompilacja C++ na PIII 500 dziala dwa razy szybciej niz na celeronie 7XX.
(tak na oko, na PIII sie nie wkurzam a na celeronie malo mnie nie trafi)

innych testow nie robilem wiec nie wiem co mial na mysli sprzedawca.

Tak z tego co sie zorientowalem to Celeron jest chyba najgorsza oferta na
rynku, AMD sie bardzo ostatnio poprawil.

Remek