Re: rs232c

Autor: RaNo (ranologo_at_poczta.fm)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 15:12:16 MET

Użytkownik "Wojciech Puchar" <wojtek_at_3miasto.net> napisał w wiadomości
> znacznie prościej zrobić przez port drukarki.
> masz 8 dowolnie starowanych programowo linii

Witam!
Sorry za priva.
Pozwolę sobie włączyć się do dyskusji:

Czy mogę prosić o wszelkie schematy takiego podłączenia, jakimi dysponujesz?
Może ewentualnie jakiś program (lub jeszcze lepiej jego kod)?

Interesowałaby mnie także płynna regulacja natężenia lub napięcia, ale niczym
nie pogardzę. Ewentualnie, może znasz jakieś URL'e na ten temat?

--
Radosław Nowak
www.RaNo.cad.pl