Re: Do Specjalisty znającego silnik krokowy w CD

Autor: darbakan_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 14 Dec 2001 - 14:48:29 MET

> A od kiedy do napędu płyty stosowane są silniki krokowe?!
> Krokowy jest stosowany do napędu wózka głowicy.

Oho. Czuję specjalistę na odległość! :))
Wyjaśnij mi proszę w takim razie zasadę sterowania silniczkiem w napędzie CD.
Po swoim dogłębnym wyjaśnieniu wróć proszę do mojego pierwszego listu w tym
wątku i postaraj się zrozumieć istotę mojego pytania.
Gdyby ci się nie chciało upszejmie je powtórzę specjalnie dla ciebie:

"Czy można sprzętowo zmodyfikować napęd/silnik w taki sposób, aby jego
maksymalna prędkość nie przekroczyła 16x ?"

pozdrawiam szanownego dyskutanta
darbakan