Re: ECS na sis 735-propozycja

Autor: Szymon Okraska (okraska_at_w.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 13:58:30 MET

> A moze by tak kazdy uzytkownik nowego ECS K75SA napisal DOKLADNIE co ma
> napisane na kosciach pamieci w swoim kompie.
> Ile, jaki producent, wszystkie cyferki i literki ;-). Zarowno SDRAM (jak i
> DDR)

u mnie obie kosci noname 128 MB 133 MHz. I jesli to ma znaczenie to jedna
jest jednostronna a druga dwustronna.

> (oraz jaka wersja plyty)

nie wiem gdzie to mam odczytac ale na malej kwadratowej bialej naklejce byla
cyferka 5 :) czy to napewno jest revision ?

> Moze tym sposobem dojdziemy, ktore kosci nie lubia pracowac na ECSie na
133.
> Ja dzisiaj w domu sprawdze i postaram sie napisac w poniedzialek.

swietny pomysl ale moim zdaniem jesli pamiec dziala na innej plycie to czemu
ma nie dzialac na tej. Dodam ze te moje pamieci nie dzialaja tylko na tej.
Testowalem je na 10 innych (zaleta akademika) i nik nie narzekal. Testowalem
tez inne pamieci (fakt wszystkie noname) i problem sie powtarzal...

i to chyba producent plyty powinien zadbac o to zeby one dzialaly. Zdziwil
mnie jeden fragment instrukcji, w którym podali kilka typow ddr z ktorymi
plyta zostala przetestowana ( czy mamy rozumiec ze tylko z nimi mamy szanse
bezproblemowo pracowac ?).