Re: Sklep komputerowy w Wawie

Autor: shale (shale_at_usun.to.plemnik.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 13:56:10 MET

Użytkownik "tzd" <tzd_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> kto moglby mi polecic jakis tani i cieszacy sie dobra opinia sklep
> komputerowy, najlepiej taki ktory ma wlasna www.

Ze swojej strony polecam EkoBajt (http://www.ekobajt.com.pl) - jest to sklep
na Targowku, ale jestem z niego bardzo zadowolony (mieszkam na Chomiczowce i
dojezdzam do nich). Przede wszystkim tam nie wsadzaja chlamu, doradza, na
miejscu naprawia (jak sie da). Przyklad dobrze swiadczacy o nich to taka
sytuacja, ktora miala miejsce, gdy bylem tam ostatnio: przyszedl gostek z
kompem i mowi, ze jego syn mowi, ze dzwiek nie dziala, myszka sie zepsula,
itp. Postawili kompa na biurku, podlaczyli, sprawdzili, ze wykasowane sa
drivery od karty muzycznej, a myszka dziala, tylko czas reakcji na dwuklik
byl ustawiony na 0. Naprawa zajela im 5 minut, zapakowali komputer i oddali
klientowi. Normalnie, to gosc by oddal kompa na 2 tygodnie i jeszcze za to
zaplacil.

Pozdrawiam,
Shale