Re: Kto ma Abita BH6 i kontroler Promise Ultra 100?

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_mat-bud.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 13:33:43 MET

Cześć,

>Jestem w przededniu zakupu tego kontrolera. Jednak chciałbym aby ktoś,
>kto używa takiej konfiguracji potwierdził, że to będzie dobrze

7-8 miesięcy temu - Abit BF6, BX6 rev.2.0, BP6 + kontroler Promise ATA
100. Nie działał, był rozpoznawany, a system nie przyjmował
sterowników. Na wszystkich 3 płytach.
Nawet ustawienie bootowania w biosie na ATA66 i SCSI nie pomogło.

Wymieniłem na kontroler Hot Rod 100 i nie było problemu.

>działać. Do tego podłącze dysk Barracuda IV.
>Ponadto takie dziwne pytanie: skąd system ma wiedzieć, że dyskiem
>startowym będzie właśnie ten podłączony do dodatkowego kontrolera, a
>nie ten podłączony do kontrolera na płycie głównej?

Bios .

>Pozdr
>Krzysiek

Pozdrawiam,