Re: Czy płyty SiS "chodzą" na 133MHz?

Autor: KRIS (kmodzel_at_box43.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 12:25:36 MET

> Tego nie pamiętam. coś z "7". A czy sš takie które mogš sprawiać
> problemy?
> Chociaż wydaje mi się że chyba te pamięci będš podejrzane ...

MODEL : ECS K7S5A ? :-)

Wersja, znaczy numer ("revision") przy ostatnim slocie PCI.

Wiem (sam tego nie doswiadczylem) ze ludzie mieli problemy z niektorymi
rodzajami pamieci. ECS moze byc "wybredny" - niektore chodza na 133 a inne
poprawnie tylko na 100 MHz. Najlepiej poczytaj poprzednie posty na tej
grupie. bylo juz wiele na temat tej plyty.
Ja stawiam na pamiec.

Pozdrawiam
KRIS