Re: Czy płyty SiS "chodzą" na 133MHz?

Autor: Szymon Okraska (okraska_at_w.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 12:24:51 MET

> Sšsiad kupił sobie płytę SiS (modelu nie pamiętam) z procem AMD (atlon
> 1,6 GHz)

pewnie tego ecs na sis 735

> Ma 2x128MB RAM (PC133). No i problem. Przy magistrali 133 wiesza mu się
> komputer.

ja mialem tak samo. nie zauwazylem i opisalem to kilka postow wyzej

> Pamięci pracowały poprzednio na płycie 100 MHz i nie było problemów
> (mimo iż sš to dwa różne
> moduły DIMM). Nie pomaga wyjęcie (praca tylko z jednš pamięciš). Jeżeli
> obniży taktownie
> magistrali (i przy okazji proca) na 100MHz wszystko wraca do normy.

dokladnie ten samo sie to u mnie zachowywalo

> I tu pytanie: czy ktoś miał podobne problemy z płytami SiS (czy może
> wymienić tę płytę na coś innego)?

nie wiem czy to wina pamieci bo jesli chodza na innej plycie to i na tej
powinny. takie sa te plyty najlepiej wymienic.

ja mam zamiar wymienic na epox KHA+ czy jakos tak.

Pozdrawiam