Re: Jak podlaczyc 2 HDD, CD-ROM i CD-RW?

Autor: OlO (plinski_at_spam-protection.polbox.com)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 12:03:07 MET

> HDD 20GB UDMA2 - systemowy
> HDD 3,2GB UDMA2 - kieszen

Na pierwszym kanale 20GB - master, 3,2GB - slave

> CD-ROM Pio4
> CD-RW LG16/10/40

drugi kanał CD-RW - master, CD-ROM - slave

W Windows wszystko ustaw na tryb DMA.
Jeśli nagrywarka będzie sprawiała problemy to będziesz musiał
ją przełączyć na PIO.

> Chodzi mi glownie o to, jaki wplyw ma urzadzenie pracujace w trybie Pio4
> na to pracujace w UDMA?

Jesli nie będziesz akurat z niego czytał - to żadnego.
Podłączyłem kiedyś stary CD-ROM (BTC16) na jednej taśmie
z dyskiem UDMA66 na kontrolerze UDMA33 (BX). Testy szybkości
dysku samotnego i z CD-ROMem dały te same wyniki.

Pozdrawiam
OlO