Re: XP a AverMEDIA Capture98

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 10:14:49 MET

Użytkownik Lukasz Jakubowski <lukaszj_at_s3group.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3C18C9EB.CACA4C72_at_s3group.com.pl...
http://www.aver.com.tw

> Generalnie to masz pecha. Te wszystkie tunery Avery czy PixelView maja
> do 2000 bardzo byle jakie stery (o certyfikacji nie wspominajac). Nie
> dalo sie pracowac pod 2000- blue screeny, problemy z wyswietlaniem
> obrazu- kaszana. Teraz mam Radeona All-in-Wonder, WinXP, certyfikowane
> stery do tego XP i swiety spokoj. Krotko mowiac- inwestycja w marke sie
> oplaca.

co do W2K misiu to stery i soft chodzi bez problemu !!!

ja mam starą kartę TV Capture98 ( nie w/VCR) kupiona kilka lat temu
i nowe stery jakie znalazłem od werjo Capture 98 w/VCR albo TV Go nie
chodzą - krzyczy ze soft nieodpowiedni itp. ale kumpel ma w/VCR i nie ma
problemu ani pod W2K ani XP

a co to ATi - to dają juz do tego piloty ???? bo kiedyż za czasów Rage Fury
to chyba All-In-Wonder nie miał pilota :-(((((((((((((((