Re: Win2000 nie przezyl zmiany plyty glownej :-(

Autor: Deckard (deckard_at_box43.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 01:36:05 MET

Użytkownik Krzysztof Cybulski <kcybulski_at_faq.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9vares$crt$1_at_news.tpi.pl...
> Niektórzy twierdzą że pomaga nadinstalowanie systemu na już istniejący.
> Osobiście nie praktykowałem, więc nie daje gwarancji.

Jak mi powiesz, jak nainstalowac Win2000 na wczesniejsza kopie, to chetnie
sprobuje byc krolikiem doswiadczalnym w tym temacie ;-) Z tego, co ostatnio
zauwazylem, to mozna mu wskazac podczas instalacji katalog juz
zainstalowanego Windowsa, ale on nie chce nainstalowac jednego Windowsa na
drugi, tak jak mozna to zrobic z Win98, tylko chce wyczyscic caly katalog i
zainstalowac go na nowo :-(

--
Pozdro
Matti