Re: Sklep komputerowy w Wawie

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 00:22:01 MET

Z tym vobisem kolega sobie zazartowal! Ceny sa wesole, a z wyborem???
Przynajmniej wczesniej bylo cieko!

Ja kupilem 3 lata temu PC w MegaWorldProducts na bemowie. Teraz oni sie
rozwineli i maja kilka punktow. Nie wiem jak w nowych, ale w starym sklepie
bylo OK - zawsze mialem naprawy od reki (chyba ze cosik wymagalo naprawde
dokladnej kontroli - wtedy zostawialem sprzet). Ale zawsze przy mnie
sprawdzali co i jak - to wazne - bo mogli odrazu np. pamiec wymienic albo
cosik poustawiac (czego ja nie umialem).
Wydaje mi sie dobrym sklep PTR na Dolnej (tanio i chyba dobrze). Tez sie
niezlie rozwineli.