modem ISDN-owy i problemy

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 23:58:02 MET

mam problem z lopaczeniem sie z Tepsa przez modem ZyXEL ELite2864i
moze ktos z grupowiczow ma ten model i uzywa w polaczeniach z TPSA
i moglby mi pomoc w ustawieniu wszystkiego jak nalezy - tz.
opcje internetu mwm chyba wszystkie OK, bo tu sie duzo napsuc nie da
ale nie wiem jak skonfigurowac samo ISDN w modemie ???
jak na razie modem jest zainstalowany, wybiera numer (0202422)
i potem qpa...chwile czeka i informuje o braku odpowiedzi
probowalem tez na standardowy nr. o202122, i to samo

sorry ze pytam tutaj , ale grupa o ISDN pozostaje glucha na
moje pytania, a na zagranicznych nie bede pytal
bo oni z "uslug" TPSA nie korzystaja :-)))

ZOMO