Re: Ktos ma pomysl dlaczego sie wiesza?

Autor: PiT (pit27_at_wp.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 23:39:02 MET

> sprawdz czy wentylator jest dobrze zamocowany (moze proc sie grzeje

Mam zainstalowany ten monitor asus'a i pokazuje
47-50 st. wiec chyba OK ?

> No tak wymieniles. a sprawdziles w innym kompie (zeby sie upewnic)

Poprzednia pamiec to byl jakis noname, ale u kolesia
dziala bez zadnych problemow.

> wyciagnij sblive i sprawdz

To jeszcze potestuje, ale bez dzwieku troche slabo :(

> sprobuj wylaczyc acpi w biosie

A mozesz powiedziec ktora to jest opcja bo jakos nie
bardzo moge skojarzyc

> przy dyskach ibm i kontrolerach hpt bylo duzo problemow
> (zwisy, bledy na dysku) ale z promisem powinno byc w porządku

Gdzies czytalem aby od nowa porobic partycje, kiedy
dysk jest podlaczony do tego kontrolera, ale czy
to moze miec jakis zwiazek z tym co sie u mnie dzieje?